Första April!

Ja då var de första April klurat ut något ni ska skämta om?Inge allvarligt hoppas jag!
Jag gjorde de första året jag & MW var tillsammans & mår fortfarande dåligt över de & ångrar de som sate!

Satt hemma hos min mormor & morfar med min bror.Jag satt & försökte  klura ut vad jag kunde skämta om åt MW!När brorsan kommer med värsta idén & jag nappar direkt.Okej vi visste att MW skulle ringa så vi planerade att brorsan skulle svara.Han svarar & MW frågar så klart efter mig.Min bror säger då att jag blev ner slagen dagen före av en kille (kommer inte ihåg hans namn tyvärr) MW får panik & jag kände mig dum direkt brorsan börjat berätta "vad som hänt" jag greppar tag itelefonen & säger April April kan ni fatta hur dåligt man mådde efteråt.Men antar jag får skylla mig själv..Jag väntar varje första april på att få något tillbaka..Att han kört ihjäl sig med skotern eller nått..Min värsta marddröm..Varje gång MW ska & köra skoter , bil eller jaa nånting så får jag panik.Säger hela tiden kör lugnt osv..Nu idag så ska dom iväg till MWs stuga , tror ni jag kommer få nått sådant April skämt??Jag förlåter honom aldrig isåfall.Eftersom han vet hur rädd jag är att de verkligen ska hända..

Nåja jag hoppas på ett snällt Aprilskämt , inge elakt som får en att gråta iallafall.Kanske taskigt men inge allvarligt skämt..Själv har jag inte kommit på nått bara jätte elaka som jag inte vill skämta pga att man bara skulle ångra sig.Jag hoppas ni kommer på något bra skämt som inte skrämmer livet ur den ni skämtar med!!Lots of hugs/AJ

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0